Sahi, Boşluk Hafifler mi?

23:24



Acıtıyor...

hala acıtıyor...

hani zamanla sıradanlaşacaktı acım?

Daha da kanar bir hal alıyor...

Hayatınken,


şimdi her hangi biri olmak ne acı! ne komik...


Yarım uyanıyorum...
yalnız uyanıyorum her yeni sensiz sabahlara.

en zor sabahlara.


kalkıp bıraktıklarını toplamak için çabalıyorum her gün,
bir daha olmayacağın düşüncesine alışmaya çalışma eziyeti de cabası.


sen...çok eski bir yerlerde bıraktığım acıyı hatırlattın. 
yokluk acıtmazdı, gidebilirdi herkes, tedbirli ve korunaklıydım, sevmiyordum kısaca.


ama sen...sevebileceğimi hissettirdin.


istemediğin...


içimi gördün sen, sana içimi gösterdim arınıp kendimden.

Demiştim ki "şimdi yada bir gün gidersen...yanında beni de götürür müsün"... gülmüştün, bensiz bir adım öten yoktu

ne demiştik, gözyaşlarımızı son güne mi saklayacaktık?


kimseye gösterme beni biriktirdiğin yerleri...

uyandığımda hala bitmemiş olacak olman…


sadece bende mi var?
insanlar nasıl yaşıyor sevdiklerini kaybedince? 
nasıl hafifletiyor yüreğin kaldıramadığı boşluğu?


sahi boşluk hafifler mi?

You Might Also Like

2 yorum

  1. çokkkk güzeldii...

    YanıtlaSil
  2. hafifler, hiç inanmadığınız hiç inanmayacağınız şekilde hafifler

    sonra hiç de beklemediğiniz bir anda yeniden ağırlaşır. Tek bir fotoğrafta, ufacık bir eşyada veya bunlar bile yokken ortada

    sonra yine yaşama karışırsınız
    sonra yeniden aklınız karışır

    bir kere bunu yaşamışsanız artık asla eski insan olamazsınız.

    Ve yaşamayan hiç kimseye bu hali anlatamazsınız

    YanıtlaSil

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe