Başlayan her gün biter

14:21


Güzel bir cumartesi öğlesi... penceremden denize doğru bakınca bulutlar arasında ışıldamaya çalışan güneş, Avrupa kıtasına doğru bakınca alçalmış bir hava akımı gri gökyüzü...

çatıların üzeri nemlenmiş...rüzgar bir var bir yok...telefonuma bakıyorum kimse aramamış...

taksime gideceğim ama bu ilk cumartesi günümü evde geçiresim var...sonra diyorum ne fark eder çık gez dolaş...pazartesi günü zaten evdesin...bugüne yapmak istediklerini o güne sakla...

Havayı derecelendirmek üzere burnumu cama dayıyorum...buz gibi oluyor...aynada kendime bakıyorum...havanın karamsarlığından yüzümde de bir renksizlik söz konusu...

Eski ev arkadaşım İstanbul'a yerleşti...geçte olsa hayalimizi gerçekleştirdi...Almanya'dan arkadaşlarım geldi...

bayram tatil planımı dun sizinle paylaştıktan sonra iptal oldu...

Bu 2009 senesi bana tatil konusunda uğursuz geldi...

ilk planım 4gunluk bir kaçamaktı ve 4gün boyunca yağmur yağmıştı...yarım yaşanan bir tatil olmuştu...giderken yolda hastalanmıştım...

2.planım hazırdı, biletler her şey hazırdı gitmeme 5gün kalmıştı...iptal etmek zorunda kalmıştım...

ardından defalarca plan yapıp gidemedim. önce tek başıma gideyim dedim kendimde o gücü göremedim. sonra ailem biletimi kalacak yerimi ayarladı 3gunde olsa kendine gel git gez dedi ama gitmedim...

geçen bayrama da organize olamadık...

bu bayram yine her şey hazırdı..biletler kalacak yer fakat gene olmadı...

ablam gelecekti, gelemedi hep bir erteleme oldu...babaannem hac'ca gitmeden 2gun önce hastaneye kaldırıldı, tam kaybediyoruz derken iyileşti ve hacca gitti fakat Medine'de hastaneye kaldırılmış, Mekke'ye geçemeden...

Geçen haftalardan nefret ettim...4gün 4 gece yağmasın yağmur...güneş arada bir kendini kısada olsa göstersin...

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe