Kaçınız,Kaçımız?

00:27



Kaçınız yeni tanıştığınız flörtöz olduğunuz birine ,
  • hiç aşık oldun mu? Diye sordunuz...
Kaçınız durmadan eski sevgililerinizi anlattınız?
Kaçınız kaçına “seni seviyorum” dediğinizden söz ettiniz?
Kaçınız En uzun ilişkin ne kadar sürdü diye sordunuz?


Ben sevgililerimin geçmişini bilmekten hiç hoşlanmam...merak etmem...çünkü kimse doğrusunu söylemez, yalan yanlış yarım yamalak anlatılır... ama bildiğim tek şey var ki eğer geçmişe dair bir şeyler öğrenilmek isteniyorsa neden bittiği kısımları sorulmalı...


kime ne benim kime aşık olduğumdan ne kadar sürdüğünden?


Olmamış bitmiş gitmiş...sen geçmişimde yolculuk yapmayı bırak benimle gelecekte yolculuk yapmaya odaklansan...


Ben zaten birinin kadını olmak istemiyorum, bir de bu sorularla beni bunaltma...kankam mı olacaksın ki geçmişe yolculuk yapıyoruz?

You Might Also Like

1 yorum

  1. vallahi ya. hele bu tarz soruları bi erkeğin sorması daha bi ilginç olmuş.

    YanıtlaSil

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe