Ve Ben ki...

21:10


Durur zaman..Ne bir geçmiş ne bir gelecek vardır.Yıldızlar dökülür gökyüzünden
Ne bir düş ne bir umut vardır...

-Yum gözlerini…Bir yılan kıvraklığıyla koynuna girme vaktim geldi. En güzel kabusları tadacaksın şimdi



Göğsümü deş, Deş ve çıkar yüreğimi. Bak avuçlarının arasındaki parçalanmışa. Ömrünce yarattığın tek güzide esere bak! Hala yerindeyken sıcaklığı götür dudaklarının arasına... Ağır ağır Ama iştahla, Damla damla Ama dehşetle… Bula tenini, dudaklarını, gırtlağını, yüreğini kanıma...

Sanki ilk defa öldürüyorsun beni... Sanki ilk defa tadıyorsun beni! Tek günahın artık benim. Artık tüm günahlarım, azaplarım senin...

Bugün benim kıyametim. Tüm gazabım, vahşetim senin, Bir zaman tanrım olan sen gör diye!

 
Terk ediyorum rüyalarını işte, Yıldızlarım ve Ay'ım olmayacak yolunu ışıltan, Terk ediyorum diyarını, Sesim ve soluğum olmayacak ruhunu ısıtan, Yavaş yavaş çekeceğim bereketimi, Ve son bulacak erk'in, Dokunduğun her nimet, O an kuruyacak, Toz olacak...

Ve ben ki senin Tanrınım. Sen beni içinden atma cüretini gösterdin, Ateşle ve ağır ağır arındıracağım seni günahlarından…
Özlemle...

Issız çöllerdeymişçesine susarken sen, Ben çağlayanlarımı akıtacağım başucunda
Kanmayacaksın! Kanıma susayacaksın! Bereket dolu diyarımın kapılarını açacağım sana, Halil İbrahim sofraları olacak sonsuzluğa dek donatılanlar.Tek lokmasından dahi Tat almayacaksın! Tenime yanacaksın... 


Nuru göz kamaştıran perilerimi çıkaracağım huzuruna,İlham alıp bir destan yaratmanı bekleyeceğim sonra… Oysa sen aklını benden alamayacaksın!

Ve ben fısıldayıp kulağına en huzurlu düşlere uyuyacağım;


You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe