Birbiri Ardındaki Parçalar

23:46

Aslında ben biraz anlattım dün gece
üstü biraz makyajlanmış, çevresi giydirilmişti...

ben o gece biraz sürtük'tümde,
o kadında ben değildim aslında,
sevdiğin kadında değildim elbet...

sevilebileceğini sevip,
sevişini seyretmek istiyordum...
sevişini seviyordum...

Bir yılan gibiydim çoğu gecelerde,
Ben aslında o kadındım da...

Gidişlerim olmazdı benim
aslına bakarsan sevmiyordum veda sahnelerini
-mış gibi yapardım sadece,
-Gitme!
Demeni beklerdim...
Gitme derdin...

Yalanlarda söyledim,
Cevaplarını bildiğim sorularda,
Yanıtlarımı saklarken...

You Might Also Like

2 yorum

  1. Yalanlarda söyledim,
    Cevaplarını bildiğim sorularda,
    Yanıtlarımı saklarken.
    Beğendim!

    YanıtlaSil
  2. Siz kadınlar niye hep yalan söylüyorsunuz ki?

    YanıtlaSil

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe