Fikirler Yol Almaz

01:04



Aylardır kafes içinde sıkışıp kaldığımı hissediyorum…yada üzerine prezervatif geçirilmiş penis gibiyim…sıkıştım…hareket edemiyorum…küçücük parlak bir fikir belki de işimi kolaylaştıracak…

Fikirlerimi söyledikten sonra karşımdakinin fikrini sorup karşılığında
-sen bilirsin
Cevabını almak sanırım en son duymak istediğim şey oldu…

İşimden istifa etmek üzereyken, tayinim çıktı…aslında bu 3ay önce istediğim bir hareketti…ama zamanlaması kötü oldu belki de…çünkü artık işimden iyice nefret eder, uzaktan baktığım zaman kesinlikle bu noktada durmam gerektiğine o kadar eminken, yapamıyorum…

ne bir adım ileri nede bir adım geri gidebiliyorum…öylece kalakaldım…

Çığlıklarımı duyuyormusun?
-hayır sadece geçici
-geçmiyor,sesim kısıldı…
-geçecek elbet herşeyde hayır vardır,
-hayırlısı ozaman…

Bugün bir kez daha adımlarım tökezledi…
Bir hayat kurmaya çalışıyorum…
Yanımda destek olacak sırtımı sıvazlayacak bir el hissetmek…
Derdim onun derdiymiş gibi hareket edecek…

-Geçecek elbet
-Geçmiyor,her saniye daha da kompleks bir hal alıyor…
Dileklerim gözümün önünden geçiyor,nerede nasıl bir hamle yapmam gerektiğini bilemiyorum…

Mesela kutu gibi bi evim olsa…tozlu geçmişimin,anılarımın,hüzünlerimin,gelecek günlerimin tazelendiği bir yuva…mutfak penceremden dışarı kurabiye kokuları sızsa…
Maaşımın yarısından fazlasını heray o eve harcasam ama huzurum olsa…

Çokmu pembe gözlüklerle bakmış olurum?

You Might Also Like

4 yorum

  1. depresiflikte beni geçebilen biri...
    Ama zamanla üzüntüleri bile eğlenceli hale getirmeyi başarabiliyor insan.
    Dua edelim,senin için o gün çabuk gelsin. (:

    YanıtlaSil
  2. Şu yazı hislerime tercüman oldu.. sanki beni anlatmışsın yazarken.. bittim, tükendim.. geçmiyo işte, hiçbirşey değişmiyo..
    hergün ayaklarım geri geri geliyorum, başka bi alternatifimde yok..
    sana şöyle yap böyle yap diyemem, kimse diyemez, alacağın kararların sorumluluğunu kimse taşımak istemez, öyle de olsun bırak.. yönlendirmesinler kafanı karıştırmasınlar..
    ben kendimi rahatlatamadım ama bi karar aldım.. bi zaman koydum, mesela 6 ay sonra.. eğer hala istediğim işe bi adım yaklaşamamış olursam, istifa edicem..
    A,B hatta C planı yaptım kendime.. A planı iyi olan, B ve C birbirinden boktan..

    ama napalım eğer bişiler elde etmek istiyosak, riskleri göze almak zorundayız..

    Yoksa hayatımızın sonuna kadar hep aynı yerde sayarız..

    Sana tavsiye edeceğim, işaretleri izle tabiki ama kararlarından vazgeçme, çünkü genellikle ilk alınan karar doğru olan oluyor..

    Olmasa ne olur ayrıca.. Bu aralar şu sözü uydurdum:): Kötü yada iyi karar yoktur, seçimler ve onların getirileri vardır.. Hiçbir seçim sonsuz dek kötü yada iyi olmaz.. Önemli olan süreci nasıl yönettiğindir..

    Bi el hissetmek zor kuzum alışsan iyi olur.. emin ol hiçbirimizin sırtını sıvazlayan yok..
    ;)

    YanıtlaSil
  3. Depresif değilim...umutluyum...sadece ilk hamlem nasıl olmalı bunu kestıremiyorum...

    ilk hamleyı attıktan sonra gelecek olan herşey kontrolüm altında olmalı...

    ya kontrol edemez bir hal alırsa durumlar?

    kimseye değil isyanım ne hayata ne hami varlığıma...

    sadece "net'lik"...

    YanıtlaSil
  4. Ah bebeğim.. netlik dediğin ideal gaz gibi hayatta varolmayan sadece ulaşılmaya çalışılan bişey.. izafi bir kavram..

    herşey net olabilseydi, herşeyi kontrolümüz altında tutabilseydik hayat çok güzel olurdu ama olmuyo işte..

    birazcık cesaret sadece, belirsizlikler altında karar vermen gerekiyo ne yazık ki hayatta çünkü 1 dk sonra yaşıyor olup olamayacağını bile bilmiyorsun, sadece farzediyorsun..

    Kontrol manyağı olmamız lazım, paniklemeden sabit, kararlı adımlarla ilerleyebilmemiz lazım..

    Dediğim gibi risk hesabı yapıp bir karar vereceksin, bu karar yanlış gibi bile gözükse, iş sende bitiyor.. süreci nasıl yöneteceğin önemli olan.. hata yapsan, batırsan ne olacak hem.. nasıl yapmaman gerektiğini öğrenmiş olacaksın neticede..

    1. bedelini ödeyebileceğin riskler göze al!
    2. ne yardan ne serden olmuyor malesef bazen birinden vazgeçmek gerekir.
    3. sonucu kötü olarak sana geri dönse bile, hiçbirşey sonsuza kadar kötü yada iyi olarak kalmayacak, herşey sende bitiyor önemli olan sensin!
    4. hayatının merkezi sensin ve istediğin herşeye ulaşabilecek zekada ve azimdesin..
    5. korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin;)

    öperim seni...

    YanıtlaSil

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe