Evli barklı

01:37

ilişkiler konusunda oldukça şey yaşamıştım ama bu kadarı da yuh artık dedirten cinsten...

bundan yaklaşık 3-4 ay önce şirkette benden kıdemce büyük hatta neredeyse şefim olacak biri ile toplantıda tanıştık. Beni çok sevip akıllı çalışkan vs bulup şefleri ile beraber beni onların departmana almaya karar verdiler. Yakınlaşma tadında bir şeyler sezdim fakat üstünde durmadım...neyse yakınlaşır gibi olduk kendime şans vermek istedim belki de olurdu...korkmamam gerekti ilişki modundan...

ilk dışarıda buluşmamızda mekan değişikliği yapalım dedik ve arabada seyir halinde iken sahil şeridinde
  • acaba kayalarda mı otursak? Dedi?!?!?!

şok şok şok

liseli miyiz ?okul mu kırdık? Ya da kaçamak mı yapıyoruz da sahilde kayalar üzerinde oturucaz????

karşıdaki çay bahçesine gidelim bari diye bir teklif sunduktan sonra orada da 1 saat konuşmadan oturup uykum geldi falan diyip kaçtım yanından...

evet olmayacaktı belliydi...

ertesi gün aksam bana gel triplerine girdi?!?!?! ne işim var senin evinde geri zekalı tabi bir güzel o lafı ona yedirdikten sonra klasik erkek triplerine girdi fln vs...bu durumu Birkaç kere daha yinelemeye yeltendi ve direk tasfiye ettim...

hem aynı departmanda çalışıyorduk, hem selamlaşmıyorduk hem de ben kendisini görmeye bile tahammül edemiyordum. İtici geliyordu konuşması yemek yemesi kısacası varlığı gereksiz bir adamdı çünkü...

bu olaylar çok çok taze iken bir gün ben odaya girdim ve diğer çalışma arkadaşlarımızdan biri ona o sırada -seninki Ankara'dan geldi mi dedi? lafın üzerine ben geldim sustu ve cevaplamadı sanırım kız arkadaşı var falan diye düşündüm...

zamanla bu durum aynı ortamda yüzüne bakmamaya kadar gitti...

bugün akşam saatlerinde yanında bir kadın ve bir çocukla iş yerine geldi...

diğer çalışanlar çocuğu aldı seviyorlar yemek yediriyorlar yanında ki kadına odaya geç falan diyorlar...bende ortalıkta kimse yokken bu kimin çocuğu dedim.

- Bora abinin çocuğu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • aaaaaa o evli mi ki?


  • Tabii canım 3 yaşında çocuğu yanındaki bayanda karısı


  • aaaaaaaaaaaaaaaa ben bilmiyordum

ağzım açık yuh diyerek izliyordum etrafı ve suratına hala bakmıyorum göz göze gelmiyoruz...

bir yaşıma daha girdim kısaca...ve hiç anlamamıştım...
içimdeki şeytan uyandı o an...dedi git karısına hanım hanım kocan her gördüğü kıza sarkıyo... kadına mı acıyayım herifin şerefsizliğine mi vereyim bilemedim...

ağzım açık kaldı...

not: bahsi geçen şahısla ilişkim çay bahçesinde kalmış ve daha ilerisi olmamıştır. bir daha iş dışında görüşmek istememiştim...isabet olmuş

You Might Also Like

3 yorum

  1. orda amaçsızca duran kayaların bile bi hikmeti varmış gördün mü :)
    adam sana kayalıkları değilde çok daha cazip güzel bi mekan teklif etseydi, yada kendini cezbeetirecek bi mekana gitseydiniz belkide bu kadar erken uyanmayacaktın :) çay bahçesinde bi saat oturmak yerine bütün gününü de geçirebilirdin onunla, neyseki kayalar yolunu kesmiş :) bide evine çağırıyo şerefsiz herif, ağzını burnunu dağıtasım geldi adamın şimdi.
    allah böyle adamların çükünü kurutup ellerine versin ve bizleri de böylelerinden uzak tutsun
    geçmişola beybim :)

    YanıtlaSil
  2. az daha sokarken sen çıkardın Yarabbim!!!

    baştan olmicaktı zaten...de ne cüretle karını alıp işe geliyorsun be adam...

    ya ben çosup karısına dökseydim eteğimdeki taşları...

    bunlar telefon verirken oldukca zorlanirlar. eger 2 hatlari yoksa ki bunlardan genelde biri konturludur.

    size ozel hayatinizla alakali soru sormazlar bu ona da soracagiz korkusundan midir bilinmez ortada rutin hayat sohbeti doner . ee isin nasil ? haa orada mi oturuyorsun gibi...

    2. bulusmanin sebebi daha cok "acaba bana verir mi ?"olur.

    YanıtlaSil
  3. valla az bile yapmışsın, karısının yanına gidip çok kibar bir dille "aa hoşgeldiniz, görümüyosunuz bora beyi, ne güzel bir eşi varmış, oysa o gün çaybahçesinde otururken hiç bahsetmedi sizden, sanırım uzaktaydınız, gerçi evine çağırdığında gitseydim kesin anlardım sizin gibi bi eşi olduğunu, neyse ben sizi daha fazla tutmayım, memnun olduuuum:)" diyerekten içine ferhunde kaçmış bir edayla dökecektin içini oraya. valla ben bu konularda biraz sinirleniyorum. neymiş efendim aman susalımda yuvalar yıkılmasınmış yazıkmış!! yıkılsın efendim, o kadına yazık değilmi, böyle evlilikler olmaz olsun zaten. allah o kadınlara sabırlar versin!

    YanıtlaSil

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe