Hayat Dediğin İnce Sicim Binlerce Bağ

22:29


Gözlerim kapalı şarkımı dinlerken ne kadar kırılgan olduğumu yeniden fark ettim. Bir o kadarda duvarlarımı... Ne kadar kırıldığımı, ne kadar yorulduğumu...

Kimse hayatımı kolaylaştırmak adına bir çaba göstermiyordu, aksine dünyamın içinde bir yerlerde olan herkes bir şekilde hayatımda kaos yaratıyordu...


evet hayat sertti...benim yaşamım belki yaşıtlarıma göre daha virajlı daha süratli evet evet erekte olmuştu...yaşamım bana karşı erekte olmuş karşımda dimdik dikiliyordu...

belki benim seçimimdi, belki seçimlerimi ben bu şekilde yaptım, belkide bana sunulan şeylerin sonucu beni buralara getirdi, her ne ise... istediğim şey bu değildi bunu biliyorum...tam olarak bunu kastetmemiştim...

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe