Ben Ona Resmen AŞIĞIM!

13:11


ben onu hayal sanıyordum, kendimi şizofren bir deli. 
evde atılan hiçbir kahkaha kendi kendime değildi, sabah ezanlarına kadar başımda beklemişti hastalığımda, 

gemilere, uçaklara binmiştik gerçekten; uyandığımız yerde inmek üzere, 
tatiller gerçekti, 
bodrum sokakları sarhoşluğum gerçek aşktandı, 
gerçekten sevmişti beni, 
ne kadar yenilirsem yenileyim hayatta, en büyük zafer hep benimleydi. 


benim tanıdığım en kocaman yürekti, 
dünya tersine dönse gülüşünü esirgemeyen, 
bildiğim en güvenilir en kocaman sığınak, 
en kocaman kitap, 
en kocaman ansiklopedi hafızası, 
En kocaman pencerem herkesi güzel görmemi sağlayan,
en çok, SEVGİLİM...



En çok KOCAM olmaya en yakın...



"Belki de Tanrı uygun kişiyi tanımadan önce yanlış kişilerle tanışmanı, onu tanıdığında minnettar olman için istedi. "

You Might Also Like

2 yorum

  1. 'Belki de Tanrı uygun kişiyi tanımadan önce yanlış kişilerle tanışmanı, onu tanıdığında minnettar olman için istedi.'

    diyesim gelmişti baktım demişsin :) seni seviyorum!

    YanıtlaSil
  2. 'Belki de Tanrı uygun kişiyi tanımadan önce yanlış kişilerle tanışmanı, onu tanıdığında minnettar olman için istedi.'
    diyesim gelmişti, baktım demişsin :)
    seni seviyorumm!!

    YanıtlaSil

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe