Ne Düşünüyorum?

00:40


gözlerim dalmış, derinlerde görünürken ben, ne düşünüyorsun diye sorduklarında..."mmm...hiç" diye cevap vermek tuhaf gelir ilk anda...
o anda ne düşündüğümü saklamak değildir amacım...gerçekten hiçbir şeydir düşündüğüm...düşündüğüm şeye isim ya da kalıp bulamam daha doğrusu, hem her şeyden bir parçadır, hem hiçbir şey...

samimiyet ve içtenlikle de "hiç" derim... bu cevabın samimiyetini kaldıramayacağını,bu cevaba inanmayacağını düşündüğüm biriyse eğer karşımdaki, uydururum bir şeyler.. ya daha önceleri kafanı kurcalamış bir konuyu atarım ortaya ya da duruma uygun yaratıcılığımı kullanırım...

hani sordun ya en başta..şimdi diyorum ki sana..
hiçbir şey düşünmüyorum...
Aklım bomboş değil ama,dolu da değil...
çok şey söylemek,yazmak isteyip,hiçbir şey yazamamak...
kelimelerle cambazlık yapamamak, düşüncelerle dans da,kavga da edememek...
bir durağanlık halidir gidiyor..
ve ben rahatsızım bu durumdan...
uymuyor ruhuma...
hiç olmadı kendi kuyruğumu yakalama oyunu oynardım, şimdilerde o da yok...

sundurmada...üzerimde battaniye...gün batımı...önüm yeşil çayır...rüzgar hafif Efil...gözler yarı kapalı...derin düşüncedeymiş gibi uzaklara dalgın...bir yoldan geleceği bekler gibi...
bekliyorum bakalım...vardır bir hikmeti ala ya da bir bela... soru geliyor...

"ne düşünüyorsun? "...

-hiç...

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe