Şuan Son Mektubum Elimde...

00:26


Aslında Sözüm Çok, Demeye Korkuyor, 
Üşeniyor, Değmiyorum. 
Susuyorum Bir Nevi. Bir Nevi Özet Geçiyorum.
Kumral Enselerin En Güzel Kokulusu...
Bir Fırtına Çıkar, Deniz Taşar, Uçaklar Düşer, İklimler Değişir Diye Bekledim Arkandan; Belki O Zaman Dönerdin Çünkü. Oysa Herkes Gibi Ben De Dönmeyeceğini Biliyordum.

Gidişin Sigara Almaya Gitmiş Geleceksin Gibiydi... 
Sen Gittiğinde Sigara 3,25 TL idi Şimdi ise 4,5 Tl...
Sigaraya Bile Zam Geldi Sen Gelemedin...

Yaşadığın Her Şey Koruyacak Tazeliğini? Sanıyor Musun Üstü Tozlansa Unutulur? Küçük Bir Sallantıya Bakar Silkelenmesi. İçinin Yıkılmasıyla Altında Kalan Her Şey, Kırıklarını Temizlemeye Çalışırken Ortaya Çıkar Ve Canını Yakar Bir Kez Daha Hatırlanmasıyla. Hafıza Bu, Alır Saklar Ummadıklarını Sonra Sorarsın Bunu Nasıl Hatırladım Ben Şimdi Diye. Hayatın Oyunu Da Bu, Yaşadıklarını Hatırlamak, Hüzünler De Getirir.

Zaman İlerlerken Tazeliğini Koruyanların Hatırlandığında Gülümsetecek Şeyler Olmasını İsterim Ama Üzülüyoruz Bazen İşte. Anlatamasam Ve Anlayamasan Da Mutluluksun Bana.
Ama Ben Beni Her Gece Masallarla Uyutan, O Şefkatli Adamı Çok Özlüyorum...

Sahi, Sen Gerçek Miydin?
Konuşmuyorum, Anlatmıyorum Artık. Kalan Ne Var Ki? Hatırladıklarım Söylediğim Gibi En Sahtesi, Kendi Yarattığım, Oynadığım, Sevinip Üzüldüğüm Bunca Zaman Süren Bir Hayattın. Sen Hayatımda Bir Hayattın, Yalanım Yok. En Güzel Hatırladığım Olacaksın, Hiç Unutamayacağım. Şimdi Geçeceğim Senden, Kazanmak İçin Nasıl Da Hırpalanmıştım. Nasıl Da Savunmuştum, Öyle Sandım Ki Doyamayacağım Sana. Tekrar Doğmak İstedim Hatta, Tekrar Tekrar Yaşamak... Nasıl Böyle Sevdim, Tam Da Beceremem Dediğim De...

Doğrusu Bu Belki Herkes Kendini Yaşıyor Ama Ben Çok Vazgeçmiştim... Şimdi Sensiz Bırakıyorum Kendimi.Hayır Özüm, Suç Benim Değil. Bu Kez Değil. Yine De Canım Yanıyor, Sana Sinirim Geçtikçe Canımın Acısı Çıkıyor, Sanki Canım Çıkıyor. Kırılmanın Sıcaklığıyla Hissetmemek Bir Süre, Sonra Yavaş Yavaş İçine Akan Sızı, O Kırığı Oynatamamak..Kırıksın Artık. Üstelik Çok Da Uğraşmışken Olabilmen İçin.

Normalleştik Birbirimize... Şimdi Acıtıyor, Sonra Sıradanlaşacak. Onu Da Geçince Eskiden Tanıdık Olacağız Üstelik Koca Bir Hayatken Hayatlarımızda.. Komik! İşte Bu Çok Komik! Kabul Edilemeyecek Gülüp Geçilecek Kadar Komik... Ama Ben Bu Gece Bunu Göze Alabilecek Kadar Komiğim..
Yarım Uyandım Bugün,Dün, Gittiğin Günden Beri... Üstüm, İçim, Kalbim Nasıl Ağır Bilsen. Hava Da Ağır. Yağmur Yağar Ben Ağlarım, Ağladıkça Yağar Hüznüm, Yaralarım Yumuşar. .

Yalnız Uyanıyorum Bu Sabahlara. En Zor Sabahlara. Kalkıp Bıraktıklarını Toplama, Bir Daha Olmayacağın Düşüncesine Alışmaya Çalışma Eziyeti.

Sen...
Çok Eski Bir Yerlerde Bıraktığım Acıyı Hatırlattın.
Yokluk Acıtmazdı, Gidebilirdi Herkes, Tedbirli Ve Korunaklıydım, Sevmiyordum Kısaca.
Ama Sen...Sevebileceğimi Hissettirdin. İstemediğin.. İçimi Gördün Sen, Sana İçimi Gösterdim Arınıp Kendimden. Şimdi Gidersen...Yanında Beni De Götürsen..

Ne Demiştin, Gözyaşlarımızı Son Güne Mi Saklayacaktık?

Ardından Söyleyeceğim Her Kelime, Sadece Ses Yığını Olacak, Öyle Uzak Gerçekten.
Sadece İyi Yolculuklar...
Kimseye Gösterme Beni Biriktirdiğin Yerleri...

Bir Adım Ötesi; Oradan Baktığımda Görebildiğim Kadarıyla Seviyorum Seni, Göremediğim Yanlarını Olmasını İstediğimle Tamamlayarak…

You Might Also Like

9 yorum

  1. Herşey sıradanlaşıp ardımızda kalacak bir gün. Bu ne kadar acımasız, gaddarca bir hüküm. Ve niye hep doğru? Yazınız canımı acıttı. Üzüldüm. Çünkü, çok güzel yazmışsınız.

    YanıtlaSil
  2. zaman ilerlerken tazeliğini koruyanların hatırlandığında gülümsetecek şeyler olmasını isteriz ama üzülüyoruz bazen işte. anlatamasak ve anlayamasak da mutluluk bize...

    YanıtlaSil
  3. Gidişin Sigara Almaya Gitmiş Geleceksin Gibiydi...
    Sen Gittiğinde Sigara 3,25 TL idi Şimdi ise 4,5 Tl...
    Sigaraya Bile Zam Geldi Sen Gelemedin..."
    işte bu cümle anlatıyor, gidenin ardından yapılan paranoyayı, evo gittiğinde bu yüzden veda etmemiştim, hayatımdan çıkalı çok olmasına rağmen, birbirimizi severken ama severek ayrıyken, ikimizde başkalarının hayatlarına aitken bile üstelik, şehrimizi terkedeceğini kabullenmemek için sanki biryere kadar gitmiş bi sigara alıp gelecekmiş gibi saymaktı benimkiside" giden değil kalandır sürgün derler... bu da bir sürgünün yazısı olmuş, yüreğine sağlık güzel kadın...

    YanıtlaSil
  4. farkettim de,
    son gün diye bir şey olmuyor hiç..
    hiç bir zaman son gün değil,
    gözyaşlarımızı saklayacak..

    YanıtlaSil
  5. göz yaşlarını son güne saklarsak hiç bir değeri kalırmı son gün dediğin bir adım ötesi harika bir paylaşım sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. 'Nasıl Böyle Sevdim, Tam Da Beceremem Dediğim De'
    'Yokluk Acıtmazdı, Gidebilirdi Herkes, Tedbirli Ve Korunaklıydım, Sevmiyordum Kısaca.
    Ama Sen...Sevebileceğimi Hissettirdin. İstemediğin.. İçimi Gördün Sen, Sana İçimi Gösterdim Arınıp Kendimden.'

    Hey gidi.
    Ellerine sağlık,zihnine sevinç.
    Dokundunuz efenim.
    Tebrik!

    YanıtlaSil
  7. zihnim bir daha bunu yaşamak ıster mi emin değilim

    YanıtlaSil
  8. Daima gidenler yük(üm)lüdür, kalana. Valizleri bir yığın naftalinlenmiş hatıralarla doludur. Ya kalan? Ağırladıklarımız mı çok, uğurladıklarımız mı?

    YanıtlaSil

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe