"yarım kalmış bestelerin suçu hepsi…"

23:01


"anlatırken tut elimi uykuya dalıp gitsem bile bırakıp gitme sakın beni”.


Şimdi düşündüm de; yüreğime kaç kurşun atmıştın acaba giderayak da yalın ayak kalmıştım bir sokak ortasında elimde çocuk kalbi ayakkabılarım?

Her cümleme yarım başladım, benden gittin gideli... yada hiç gelmemiştin ben hep yarımdım, şarkımda dediğim gibi "yarım uyanıyorum yalnız uyanıyorum her yeni sabahlara en zor sabahlara" hiç bir cümlemi tamamlayamıyordum… eksikti her şeyim, eksiktim hayata, eksik kalmıştım olgulara... Soru işaretleriyle, noktalı virgüllerle çaldım biraz kendimden… Vazgeçtim cümle sonlarında anlam aramaktan, vazgeçeceğim çizerken bir yandan ağlamaktan… Çünkü çizseydim korkardım o sabah gittiğini anlamaktan...

Bakma kanadığıma; benimki mecburiyetten. Her sabah "aç kalbine" seni aramam gerektiği yazıyor çünkü reçetem de  her sabah bir martı kendisini beslemem için ağlıyor penceremin gölgesinde, kendime inanmam için biraz daha yalan söylemem gerekiyor her sabah…


İnan bana baba; “yarım kalmış bestelerin suçu hepsi…"

You Might Also Like

3 yorum

  1. hem okudum, hemde okuduğum kelimelerin ardından kendi kelimelerin kovaladı seninkileri...
    üzerine söylenecek sözler yerine, düşünülecek çok şey var...
    "güzel" "süper" "mükemmel" yazmışsın... gibi beğeni ifadeleri basit ve ironik kalacak... bu yüzden sen hep yaz ki bende yorum yapamayım... kendimi sınayayım...

    YanıtlaSil
  2. bir okuyucunuz15 Mart 2010 17:24

    ikinizde güzel yazıyorsunuz.. bizlerde keyifle okuyoruz.bu sanatınızdan hiçbirzaman vazgeçmeyin! birgün evlenip gitseniz bile bırakmayın yazı aşkınızı!

    sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Bir okuyucu...

    Birgün evlenip gitmicem...

    belki de evlenirsem daha fazla yazacak malzeme bulurum..

    çoluk cocuk mutfak banyo kayınvalide görümce gibi :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe