Ho ho hooo iyi seneler!

20:50




2009 belki sizin uğurlu yılınızdı, belki çok fazla canınız sıkıldı...
Belki istifa ettiniz,Terfi ettiniz, belki ayrıldınız evinizden, yalnız kaldınız, üzüldünüz, ağladınız...
Arkadaşlarınızı elediniz belki, belki de yeni arkadaşlar edindiniz...
Düşmanlarınızla barış imzaladınız, dost sandıklarınızla ayran içmeden ayrı düştünüz...
Kendinizi sevdiniz, kendinize çok kızdınız, küstünüz belki...
Kendinizle yeniden tanıştınız belki de...büyüdünüz...
Ne istiyorumları bir kenara attınız,Ne istemediklerinizin listesiyle doldunuz...
Kafanızdaki birçok dileği ertelediniz belki...yerine daha güzel hayaller kurdunuz...
Bilemiyorum, hayat işte. Şimdi 2009 geride kaldı, önce düşünün size ne kaldı...

dileyin 2010'dan ne dilerseniz; çok isterseniz 'olur' derdim ben, öyle inanır, öyle yapardım her zaman ama yok olmuyormuş kaderde yokmuş. ama yazgıymış kader. yada yazgıdır keder...

Artık ne istiyorsanız, 2010'da sizlerle olsun, sizin olsun... Kendinize inancınız tam, hayatın size kıyağı bol olsun.
2010'dan iyisi Şam'da kayısı olsun.

Ho ho hoooo iyi seneleeerrr.

You Might Also Like

1 yorum

  1. çoook çoook güzel bir yazı olmuş... tamda beni anlatmış... saydıklarının hepsini bir bir yaşadım diyebilirim... Şam'dan kayısı almaya gidicem bu yıl sanada getircem söz :)
    iyi yıllar, öperim...

    YanıtlaSil

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe