TATTOO

01:44

2 hafta önce pazar günü işten çıkıp geleneksel kızlar toplantımız için taksimde bizim hatun grubuyla buluştuk...

hayatımdaki önemli  kadınların 3'ü ile beraberdim...hani şu konuşmadan gözlerle anlaşılan cinsten olanlarla...onlardan başka bir yazımda söz edeceğim...kelimelere sığmaz ama...

hastalanıp işten erken çıkmış eve gidip yatmamı öneren patronuma rağmen, Ve kapalı mekanlarda sigara içilmemesini öneren yasa yüzünden soğukta, yağmurda sıcak şarabımız ve sigaramızla keyfi tercih etmiştim...

Derken, masaya dönüp bir anda;

-kalkın dövme yaptırıyoruz. Dedim

kimse inanmadı, dalga geçiyorum sandılar...Oraya gidince vazgeçer geri dönerim sandılar...

özge bana uyacaktı uymalıydı ki uyardı da...

O yıllardır üzerine yapışmış çilek lakabını kazımaya karar verdi

bende yusufçuk...

Yusufçuk benim uğur kolyem...sahip olduğum ilk andan itibaren vücuduma onu kazımak istemiştim...bir türlü denk gelmemiş, hep ertelemiştim...

kalktık...gittik...oturduk...çizdirdik...

Canım yandı ama tatlı bir acı...iğne değdikçe sinek ısırığı gibi...

sağ tarafıma,göğsümle sırtım arasına, kaburgamın üzerine yaptığım içinde daha çok acıdı...kemiğin içine işledi her iğne vuruşu...

İsmi Yusuf...yusufçuk...annesi oldum...aramızda duygusal bir bağ var...çocuğum gibi... seviyorum bakıyorum...

güzelleşti de iyileştikçe...

ilk dövmem ve sanırım son olmayacak...


You Might Also Like

5 yorum

  1. dövme yaptırmak bağımlılık yapıyor bilgine =)

    YanıtlaSil
  2. zaten sanırım o bağımlılığı kokladım:)

    ertesi gün yaptırsam bidaha dedim...

    YanıtlaSil
  3. ilk dövmeler hiç bir zaman son olmadı:)))
    hayırlı olsun çok beğendim...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş dövmen :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim...

    Yazıda gördüğünüz fotoğraflar ilk yapıldığı anda çekilen başlangıç ve son durum fotoğrafları...

    Yusufum şimdi daha da güzel oldu...

    YanıtlaSil

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe