Güzel Yağmur dolu bir gün...

15:46



aylar sonra ilk kez 11.35de uyandım... yatakta döndüm... pijamalarımla dolanıyorum evin içinde... duş aldım... gene pijamalara döndüm,sahlep ve kahve içip duruyorum...
var mı benden mutlusu!

müzik dinliyorum...çiziyorum...yazıyorum...bugün hiç bitmesin istiyorum...sevilen bir insan olduğumu düşünüyorum...sevdiğim insanlarla rüyamda kavga ediyordum...aradım hepsini teker teker...çünkü  2gün önce nedensizce hayatımdaki olumsuzluklar yüzünden hepsine ayrı ayrı bağırıp kavga etmeye çalışmıstım...deli miydim??? hayır sadece bu duygu durumu PMSmiş...evet hala zaman zaman ilk pms sendromu gibi yada ergenmişim gibi davranabiliyorum...ya pms yüzünden bu duygu durumları yasıorum yada kadınım ve komplex bir kimyaya sahibim...

kendimi seviyorum...son 3haftadır mükemmel bir hayata sahibim (aman aman dağlara taşlara)

gerçekten yogunum ve gerçekten kimseye yalan söylemiyorum...kimseye ayıracak zaman bulamıyorum...buldugum o zamanlarda herkesle aynı anda görüşmeye çalışıyorum yada kendime ayırıyorum...narsistim belkide evet :)):)

Rakı şişesinde balık oluyorum...o kadar sarhoş oluyorum ki...o kadar gülüp o kadar çok konuşup insanları çok eğlendiriyorum...sarhoş olup eski sevgililere sarmıyorum ah ne şahane kadınım...

hayatımda 1 kere sarhoş olup 1 kere eski sevgilimin evini basmıstım :) o eski sevgilim en sevdiğim değer verdiğim insanlardan birisi...özel bir kişilik...yeri ayrı...beraber büyüdük...onuda sevmiştim...

deliler gibi kitap okuyorum..şuan elimdekide bitmek üzere...kitap önerileri bekliyorum sevgili izleyenler

bazen insanların ne kadar iğrenç olabildiklerine şahit oldukça şaşırmıyorum...olağan...

insan olmak önemliymiş...kimseden nefret etmiyorum...beni üzen kıran inciten herkese karşı duyuyorum...bi tokat atınca diğer yanağımı uzatmıorum artık ama genede herkesi affettim

olabildiğince benden yardım istenince koşmaya çalışıyorum...ilgimi çekmeyen konuysa uzaklaşıyorum sadece...

amerika hazırlıkları başladı...çok heyecanlıyım...hatta evdekiler gidip gelmeyeceğimi düşünüp engel olma çabalarını devam ettiriyor...

Bir karındaşım var http://funmak.blogcu.com/ blogunun sahibidir kendisi...
çok özledim...nisanda gördüm en son...ama doyamadık....gelse artık yada gitsem artık yanına...

hiçbir kız arkadaşımla tartışmadığımı kavga etmediğimi farkettim dün...hepinizi çok seviyorum kızlarım iyiki varsınız...

fotoğraf çalışmalarım son hız devam ediyor...http://naverella.deviantart.com/

dün akşam Ressam arkadaşım Aslı Biçer'in atölyesindeki "zamanötesi Salonlar"sergisinin açılış kokteylindeydik.http://www.alanistanbul.com/  Halil İldeniz – Ahmet Ülkü ve Elif Z. Soyer’in yapıtlarının bir araya geldiği karma sergi “ Zamanötesi Salonlar” 27 Ekim 2009 Salı günü saat 19.00′ da kapılarını açıyor. Sergi üç sanatçının soyut dildeki resim anlayışlarının bir araya gelerek mekansal bir düzenleme içerisinde sunulmasıyla meydana geliyor. Her sanatçının anlatımları ALAN’ın Galeri mekânlarında çoklu anlamlar üretiyorlar. Sergi 4 Aralık 2009 tarihine kadar gezilebilir.

şimdilik bugünün notları bunlar...

You Might Also Like

1 yorum

Popular Posts

Flickr Images

Bumerang - Yazarkafe